Antonias sommarplaner

Imorgon är det skolavslutning. Det känns lite konstigt med tanke på att det här skolåret har gått så sjukt fort. Men samtidigt ska det bli roligt att få sommarlov. Jag tänkte dela med mig av mina sommarplaner för er;

12 juni
Avslutning, och därefter ska jag sova i min fasters hus tillsammans med min styvkusin. Ändrade planer!

13 juni
Bröllop! Jag och Rebecca (styvkusin) ska vara tärnor. Vi ska infinna oss på Grand hotell i Uppsala runt tolv tror jag och därefter åker vi med min faster (bruden) till Uppsala domkyrka! Efter vigseln blir det middag och fest hela natten.

14 juni
Åker till Åland med mamma, styvpappa, Wille och styvlillebror tidigt på morgonen. Kommer verkligen få riktigt mycket sömn den natten, haha!

21 juni
Kommer hem från Åland. Åker kanske till Thailand med pappa på kvällen!


29 juni
Om vi har varit i Thailand så är det den här dagen jag kommer hem

Det blir ingen resa till Thailand eftersom pappa redan hade lovat bort cockpitplatserna och för att alla vanliga sittplatser var fullbokade.

11 juli
Åker till Turkiet med mamma, styvpappa, Wille och styvlillebror.



19 juli
Kommer hem från Turkiet tidigt på morgonen och åker sedan på eftermiddagen till en stuga i Finland.

23 juli
Kommer hem runt tio på morgonen och då åker jag direkt från kryssningsfärjan till tandläkaren för att göra något fantastiskt! Nämligen ta bort min tandställning!!!!!!!!!! Men jag ska dock få en tandställning på insidan av tänderna som knappt synd och nattandställning, men det är mycket bättre än detta.

24 juli
Har min första dag på flera år som tandställningsfri! Med ett underbart rakt och fint smile till på köpet!

26 juli
Åker på SSS's seglarläger på Rastaholm (Ekerö).



1 augusti
Kommer hem.

14 augusti
Denna dag händer något superkul som jag först nu avslöjar för er! Jag ska nämligen flytta! Så den här dagen får vi nycklarna till vår nya våning! Åh det ska bli så grymt kul! Jag berättar mer för er när det börjar närma sig.

17 augusti
Börjar sjuan.



Ja, det var min sommar som jag hittills vet att den kommer se ut. Väldigt planerad och väldigt innehållsrik! Den kommer att bli störtrolig. Men dock lite hetsig, i och med att alltid när jag har kommit hem från något så åker jag samma dag igen till något annat! Under de dagar när jag inte gör något så kommer jag nog vara ute på mitt sommarställe i Stockholms skärgård. Jag älskar det! Kramar Antonia.

Har ni också mycket planer inför sommaren?


Kommentarer
Postat av: tess

oj det var inte lite planer du hade :P

2009-06-11 @ 22:20:47
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: SOFIE

grymt fin blogg ni har!



och så mkt du ska göra!

kram<3

2009-06-12 @ 18:08:40
URL: http://sofffih.blogg.se/

GLÖM EJ ATT LÄSA DETTA INNNAN DU KOMMENTERAR!

Nu har vi även en bloggmail, så ifall det är något som du känner att du inte vill ta upp inför alla så är du muy välkommen att maila oss! Är det någon särskild av oss du vill nå så skriv till vem av oss det är i ämnesraden. Kontakt: [email protected]

Du får jättegärna kommentera, men spamma inte med en massa reklam om din blogg eller om något annat. Vill du kritisera så gör det någon annanstans.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback