Bloggledig cirka en vecka

Hej & godnatt!

Nu avbryter jag all kontakt med bloggen för en ungefär en vecka! Imorgon är jag nämligen tärna på ett bröllop och sedan åker jag till Åland. Men när jag kommer tillbaka så bloggar jag från min egna söta laptop! Förresten, jag skulle vilja ha ett namn på min bebis. Har ni några bra namn till en dator? Hihi. Min gitarr heter ju Ellioth, fast det vet inte så många. Det är ett ganska gulligt namn tycker jag. Men iallafall, vi hörs om lite mer än en vecka och förhoppningsvis så har jag fått in några roliga namnförslag då! =) Ha en underbar sommar!

Förresten, om ni vill ha något underhållande att läsa så klicka här!


Kommentarer

GLÖM EJ ATT LÄSA DETTA INNNAN DU KOMMENTERAR!

Nu har vi även en bloggmail, så ifall det är något som du känner att du inte vill ta upp inför alla så är du muy välkommen att maila oss! Är det någon särskild av oss du vill nå så skriv till vem av oss det är i ämnesraden. Kontakt: [email protected]

Du får jättegärna kommentera, men spamma inte med en massa reklam om din blogg eller om något annat. Vill du kritisera så gör det någon annanstans.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback