Fullspäckad sommar - inte mycket bloggning

Som ni ser så har jag nyss gjort en ny header! Visst blev den fin?

C skrev ju nyss att jag skulle sköta uppdateringen, men dessvärre kommer jag inte kunna göra det. Imorgon gifter sig ju min faster i Uppsala domkyrka och då ska jag vara tärna, så då kommer jag inte kunna blogga något. Och tidigt på söndag morgon så åker jag till Åland i en vecka! Då kommer jag inte heller kunna blogga. Sedan kommer jag hem igen den 21:a juni.

Under hela sommaren så kommer jag nog inte blogga så särskilt mycket. Det är inte ett dugg kul att sitta framför datorn på sommaren när man är ledig och kan göra andra roliga saker. Dessutom så kommer jag inte ha så mycket tid till att sitta framför datorn, jag har så mycket annat jag ska göra nu i sommar. Den här sommaren kommer nog bli en av de bästa somrarna hittills! Jag ska göra så himla mycket roliga saker, dessutom så planerar jag, Carro och Alice att åka till varandras landställen. Eller det är inget vi planerar - det har vi bestämt! Men nu återstår bara att fastställa datumen. Men de är nästan klara.

/Antonia.

Kommentarer

GLÖM EJ ATT LÄSA DETTA INNNAN DU KOMMENTERAR!

Nu har vi även en bloggmail, så ifall det är något som du känner att du inte vill ta upp inför alla så är du muy välkommen att maila oss! Är det någon särskild av oss du vill nå så skriv till vem av oss det är i ämnesraden. Kontakt: [email protected]

Du får jättegärna kommentera, men spamma inte med en massa reklam om din blogg eller om något annat. Vill du kritisera så gör det någon annanstans.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback