Grekland nästa

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat på 2 hela dagar. Igår hjälpte jag mamma med att packa inför grekland så jag hann inte blogga. Nu är jag David och mamma hos några kompisar och ska sova här eftersom att vi inte kan bo hemma hos mamma för där renoverar dom så vi bor här inatt.
Imorgon ska jag åka till Grakland, Wiii! Det blir nog inte så många inlägg men något blir det nog:D Det ska bli jätte skönt att komma bort ifrån det här vädret och komma till 30 grader.

Förförra året var jag i Grekland också med samma personer. Theodor, Artur och deras mamma fast då va det Adeles familj också.

Antonia får sköta bloggen medans jag är borta! Nu måste jag äta middag. Vi kanske hörs ikväll


Förra gången jag var i Grekland så var vi och kollade på det här skeppet.


Kommentarer

GLÖM EJ ATT LÄSA DETTA INNNAN DU KOMMENTERAR!

Nu har vi även en bloggmail, så ifall det är något som du känner att du inte vill ta upp inför alla så är du muy välkommen att maila oss! Är det någon särskild av oss du vill nå så skriv till vem av oss det är i ämnesraden. Kontakt: [email protected]

Du får jättegärna kommentera, men spamma inte med en massa reklam om din blogg eller om något annat. Vill du kritisera så gör det någon annanstans.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback