Hemma från studentmottagningen!

Hej nu är jag hemma igen! Det var jätteroligt där. Vi åt god mat och tårta och en massa annat. Jag blev även kär i Agnes (kusin) skor! De var hur fina och bekväma som helst, fast det var typ 12 cm klack.

 
De superfina skorna! Funderar verkligen på att köpa sådana...


Lite stor studentmössa va?


Min nya tunika som jag handlade idag. Den kommer från VILA. Superfin med lite broderier och sånt fint. Dålig bild dock!


Min nya kofta från Vero Moda. Också en dålig bild men men. Den ser grön ut men den är mörkbrun/svart.


Studentmottagningsklädsel. Kjol från Zara och nya tunikan/toppen från VILA.

Kommentarer

GLÖM EJ ATT LÄSA DETTA INNNAN DU KOMMENTERAR!

Nu har vi även en bloggmail, så ifall det är något som du känner att du inte vill ta upp inför alla så är du muy välkommen att maila oss! Är det någon särskild av oss du vill nå så skriv till vem av oss det är i ämnesraden. Kontakt: [email protected]

Du får jättegärna kommentera, men spamma inte med en massa reklam om din blogg eller om något annat. Vill du kritisera så gör det någon annanstans.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback