Jag är på Åland

Hej hej!
Jag är på Åland och har det allmänt bra. Vi äter god mat och gör roliga saker, men nu börjar jag tröttna. Det har varit lite långtråkigt för det har bara regnat och man har inte kunnat vara ute i princip. Nu vill jag hem till Stockholm! På söndag eftermiddag åker vi hem härifrån och kommer hem runt sju på kvällen skulle jag tro.

Nu när jag har varit här så har jag funderat ganska mycket på mitt bloggande. Jag börjar smått tröttna efter att ha bloggat nästan oavbrutet på olika bloggar sedan januari/februari 2007. Jag har än inte bestämt mig hur jag ska göra med bloggandet, men tills på söndag när jag kommer hem så ska det iallafall vara bestämt. Läsare, kompisar eller släkten kommer inte på något sätt kunna påverka vad jag bestämmer mig för, utan jag gör det som känns bäst. Anyway, nu ska vi äta midsommarmiddag!

Carro, självklart ska vi ses i sommar! Det är inget snack om saken. Du & Alice ska ju komma ut till mitt land i början av juli, right? Jag älskar dig och hoppas att du kommer få en jättehärlig sommar. Hoppas att du har blivit lite brun, till skillnad från mig, i Grekland! Massor av pussar /A.


Kommentarer

GLÖM EJ ATT LÄSA DETTA INNNAN DU KOMMENTERAR!

Nu har vi även en bloggmail, så ifall det är något som du känner att du inte vill ta upp inför alla så är du muy välkommen att maila oss! Är det någon särskild av oss du vill nå så skriv till vem av oss det är i ämnesraden. Kontakt: [email protected]

Du får jättegärna kommentera, men spamma inte med en massa reklam om din blogg eller om något annat. Vill du kritisera så gör det någon annanstans.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback