Min kärlek till tunikor

Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar tunikor och färgen orange. Nu har jag hittat en sak som verkligen är som gjord för mig!

Gosh, visst är den fin!? Den kostar 249 kronor på Ellos.se. Jag kanske ska köra på och handla något på internet för första gången i mitt liv? =)

 
Dessa två tunikor är väl helt underbara de också!? Jag gillar skarpt den till vänster, visst har den ett läckert mönster? Men även den till höger är fin. 249 för den till vänster och 349 kronor för den till höger. Även dessa två från Ellos.

 

Sist men inte minst - en till jättefin tunika! Särskilt fin att ha på sig en shoppingtur. Den kostar bara 199 kronor (rea) och man kan handla den på Ellos.


Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka fina plagg :)

2009-06-13 @ 00:40:04
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

GLÖM EJ ATT LÄSA DETTA INNNAN DU KOMMENTERAR!

Nu har vi även en bloggmail, så ifall det är något som du känner att du inte vill ta upp inför alla så är du muy välkommen att maila oss! Är det någon särskild av oss du vill nå så skriv till vem av oss det är i ämnesraden. Kontakt: [email protected]

Du får jättegärna kommentera, men spamma inte med en massa reklam om din blogg eller om något annat. Vill du kritisera så gör det någon annanstans.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback